tangan baru..line baru..

Thursday, August 26, 2010 at 9:26 PM
salam sume..gosh dah lame xupdate blog..since aku dah jd oku plus bz dgn practical nak online pon xde mase huhu..

syukur arini cuti bleh laa aku update blog aku yg dah bersawang ni hahaha..

ni aku nak update psl tangan baru aku..yeahhh isnin lepas ade appointment with ma doc..so aku tanye laa posibble x utk tukar simen kt tgn ni..ye laa xlarat laa tgn bersimen..so doc jgn bleh..doc tu kasi aku tukar dgn plastik punye..wohhhh punye lah hepi time tuh..



haa amacam gempak x?senang sket pki menda alah ni..tp ade advantage & disadvantage pki menda ni..mcm advantage korang senang nak bukak menda ni..kalo nak mandi xde hal bkk menda ni then mandi cm bese..

disadvantage plak kalo pki menda alah ni kulit tgn korang mcm berbekas sket..bertukar warna..then cm terluka sket..sbb menda ni plastik taw..pastu ngam2 dgn shape tgn..so agak ketat sket..then ble berpeluh menda ni jd melekit taw..tu yg xsyok tu..

p/s:wahhhh next week aku kene masuk wad plak..kene operate..kene masukan wire..aduhhh sedihnya..doakan operation aku bjaya ek..

NEW LINE

cukup je sebulan kami di line 3 so akhirnya kami bertukar ke line 5..line ni xtaw laa nak komen cmne kan..sbb baru je seminggu kt sni..tp yg best kt line ni kapal airbus a330 taw..kalo line 3 aritu xbest..kapal 737..kapal tua hahaha..so abg2 technician pon cm ok gak laa..tp aku rinduu dgn line 3 doh huhu...

LINE 5 CREW ROOM

haa crew room ni best sbb ade tv..pastu ade aircond..pehhh sumpah tido sni lyn hahah..

0 comments

Post a Comment