gara-gara tertelan chewing gum tangan aku patah

Thursday, August 12, 2010 at 8:49 PM

HAHA AMACAM? GANAZ TAK?

ni lah akibat kalo tertelan chewing gum + xdpt control emosi..

seriously mmg aku xdapek nak bgtaw kes sebenar.. really unacceptable reason..mmg sgt2 memalukan..xpelah biarlah aku & family aku je taw cerita sebenar.. 

Allah je taw betapa seksanye tgn aku bersimen ni..aku rase nak je pecahkan simen ni..dah laa kene pki sebulan...wahhhh tsgt2 seksa...xpelah ni lah balasan utk aku..seriously mmg aku insap sgt2..sumpah aku xkan buat lagi..

kalo2 aku g bazar ramadhan ke..smayang terawih ke byk je mata2 tgk tgn aku...malunye aku...mesti dlm hati dorang.."mat rempit jatuh motor ni..pdn muke"...xpon mesti ade org ingat "haaa ni mesti kes men mercun...dah besar gedabak pun men mercun"...wahhhh mmg malu gila babeng..

huhu cukuplah cerita aku sampai disini..adehhh penat gile type huhu..sebelah tangan je berfungsi..sedih oooo sobsob.. 


0 comments

Post a Comment