SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

Friday, September 10, 2010 at 3:02 AM
SALAM LEBARAN

latest family picture*
from left (back) - aku,aya,yong,mak,abah & faiz
from left (front) - nad,my bro apiz

berakhir sudah ramadhan..kini syawal tiba..aku menyusun 10 jari kepada sahabat2 yg mengenali..sepanjang perkenalan andainya aku terkasar bahasa..ada terTOUCHINGkan korang..aku mintak maaf sgt2 hokey...

raya ni aku raya bangi je..huhu sedihnya xdpt balek perak..raya ke-3 baru dpt balek perak..

menu raya kali ni mak aku msk lontong kerang..perghhhh lyn sial..aku tambah 4x kot..makin gemuk laa daku ni..raya pertama duk umah je..raya ke-2 baru plan nak ke umah sanak saudara ku..raya ke -3 balek ipoh yeahhhhh..xsabo nak balek ipoh hoho...

haa yg aku tensen sket baju melayu aku ni..dah laa cutting bpk beso...pastu susah nak iron..then sng nk kedut..mmg frust laa..baju melayu ni 1st time aku beli kt jln TAR..mmg frust menongeng thp gaban..next year akan ku pastikan baju melayu ku di TAILOR-MADEkan :P


wassalam(xlarat nak type panjang2..tgn aku stil saket lg huhu)






0 comments

Post a Comment