Al Fatihah utk sahabat

Wednesday, June 16, 2010 at 10:03 AM
baru je td on fb..mcm bese je lah..tgk new notification..skali ade tepandang wall yg agak menakutkan..mendebarkan..memeranjatkan..

aku tgk je wall tuh ya Allah sahabat fb aku baru kembali ke rahmatullah..mmg tsgt2 menyayat hati aku..aku mmg baru je knl beliau..Allahyarham ade add aku..mmg aku akui baru je knl beliau..tp pemergian Allahyarham teramat2 melemahkan semangat aku..mcm xcaye je ape yg blaku skang..Allahyarham seorang pejuang islam..byk memberi kesedaran utk umat2 islam..pengetahuan beliau dikongsikan bsame kami..beliau pnh menolong aku tntang kemusykilan..

doakan semoga Allahyarham ditempatkan dikalangan org yg beriman dan solehah amin..

insyaallah sahabatmu akan menyambung kembali perjuagan mu..bsame2 kite menegakan islam & menghancurkan musuh2 islam!

0 comments

Post a Comment