WORLD CUP 2010 QUARTER FINAL

Friday, July 2, 2010 at 11:26 PM
NETHERLAND V BRAZIL

err adakah aku bermimpi..sape2 tlg sepak saya ni..sbb rasenye mcm tgh mimpi lah..pang!!!!!!...ohhh ok..sakit sepakan mu itu..ini bkn mimpi..ini realiti..realiti ape?realiti THE ORANJE kalahkan THE SELECAO..

err aku sebagai oranje fans for sure laa hepi..sape x hepi team sniri menang..tp aku agak terkezut smpi skang..

sume org predict netherland kene bungkus dgn brazil..aku pon pikir cmtu gak..aku ingat sori lahh netherland..try again next 4 years ok..tp xsngka gile netherland plak yg kasi bungkus brazil..

yupp mmg netherland really deserved to win it..brazil xmcm brazil yg aku kenal dulu..skang cube ckp forward brazil mane yg betol2 world class..fabiano?nilmar?robinho?..no...sori bg aku blm smpi master world class lg..

yg paling penting brazil sudah hilang samba dlm game dorang..pity them..tp agak sedeh prediction aku final world cup taon ni brazil v argentina x kesampaian..punah harapan aku nak tgk OLD RIVALS jumpe mase final nnti..

kegembiraan yang tidak berkekalan

ermmm tp ak heran..aku hepi mmg lah hepi netherland mng smlm..tp ntah laa mcm xhepi pon ade..mayb sbb kehadiran arjen robben & nigel de jong kot..sbb ape aku benci die?peminat EPL sure taw knape..




URUGUAY V GHANA


haha game ni mmg aku 100% support uruguay..sbb ape?sbb adenye ex man utd  hero DIEGO MARTIN FORLAN CORAZO..hehe must give him support maa...hero aku kot..dan sorang lg LUIS SUAREZ..ajax player..aku mmg usha mamat ni lame dah..bkn usha nak tackle die laa ngok..aku usha sbb die mmg bgs..hope sgt ferguson sign die cpt..plz!!...

b4 game start aku sangkakan ghana bkn lwn uruguay.tp aku mmg silap sgt smlm..sbb ghana yg conquer game..ghana really deserve to qualify for semi's..mmg dorang so unlucky sgt smlm..penalti minit2 akhir extra time boleh plak x masok..kene atas palang gol..kekeke sian GYAN..punah harapan benua afrika ni..pastu penentuan penalty shootout..aku mmg rase uruguay bleh lyk..and yess btol ramalan aku..uruguay going to semi's..

HERO OF THE NIGHT " FERNANDO MUSLERA"
save 2 penalti noks..bravo!!


SEMI FINAL 7 JULY 2010

NETHERLAND V URUGUAY

0 comments

Post a Comment