Al-kisah kenduri kahwin di chopin,parit

Sunday, May 2, 2010 at 9:53 PM
kisahnya

kikiki xtaw aku nak start camne..ok smlm family aku pegi kenduri kawen kt chopin,parit..ni pon 1st time aku g chopin though kampong aku kt parit..

FYI ni majlis kawen sedare aku...pehhh mmg agak mengujakan laa mase nak g chopin ni..sbb ape?haa sedare n family aku berkonvoi dgn 10 kete nak g chopin ni..1st time dlm idop aku..ok laaa...cambesh je..

blablablabla dah sampai chopin pkoi 1..so b4 rombongan pengatin berarak sampai umah pengatin laki kami wt preparation dulu kt dewan..alaa sekangkang kera je dgn umh pengatin laki..tuptuppp mak sedare aku suh aku bwk pasu bunga telur mase rombongan nanti..aku pon ok je laa..sekali mase nak angkat nahhhhh bpk berat kot..mcm angkat tayar n rim kete dah..xpe aku thn sudah..

start mase kami berarak tbe2 dgr bunyi mercun..aku pns laa..apahal bdk2 men mercun ni..rupe2nye mak aku ckp ni laa cra org kampong nak sambot rombongan pengatin..aku stil pns gak laa..kalo men mercun jaoh2 xpe..ni sebelah aku je...

sampai je dpn umah pengatin laki ade makcik2 tabur n baling beras kunyit kt kami..walaweh aku sabor je kot..baling beras kt aku xberagak punye laa...muke aku..rambot aku..baju aku abes dgn beras kunyit..mmg aku tgh pns kot time tuh..dah laa cuaca pns xhengat punye..aku plak pki baju 2 lapis..mmg sweating gle..hahaha aku pns...dgn bwk pasu bunga telor lg..muke aku dah agak ketat camtu..

part aku nak mkn pon aku pns gak..ye laa org tua karaoke bising nak mapoih..dahh laa speaker sblah aku je..rase nak je bg tgn hahaha..xpe laa aku ni penyabar orgnye..aku chill je..tp ni laa 1st time kenduri kawen len dr yg len..sbb mmg ikot adat kampong btol..hehehe enjoy gak laa walaopon agak panas time tuh..

seketul gambar kenduri kawen dari saya :)


sori haaa gambar buruk..gua pki camera hp murah je..gua xde DSLR..org miskin huhu

0 comments

Post a Comment