happy teachers day

Monday, May 17, 2010 at 5:37 AM
alamak sudah terlambat ke aku nak wish selamat hari guru?huhuhu agak bz skang..xde mase nak berblogging sgt..

actualy aku mmg xhengat tarikh hari guru.tupp..tbe2 aku tgk kt fesbok rmi je org wish selamat hari guru..kt tv pon wish same gak..then baru aku sedar..yaa hari guru rupenye huhu..

rindu teramat2 kt guru2 aku skang..xdpt aku balas jasa mereka..tanpa dorang sape lah aku skang..penat lelah mereka mendidik supaya kite jd insan yg berjaya..bermula dr mengenal huruf ABC sehingga lah aku mengenal kapal terbang(course aku skang)..semua berkat didikan guru2 ku sume..

so aku nak wish selamat hari guru kepada sume guru2 di malaysia ni terutama sekali for sure lah my mother sbb mak aku pon cikgu gak hehehe..

ucapan terima kaseh yg tidak terhingga kpd2 guru2 ku terutama cikgu rahim(cikgu skolah rendah aku daa)...cikgu julia,puan anum,cikgu hawari,ustaz zawawi(cikgu skolah menengah aku daa)..terima kaseh yg tidak terhingga mendidik aku sehingga aku berjaya(aku xberjaya lg tp syukur dpt msuk universiti)..terima kaseh byk2 cikgu..hanya Allah sahaja mampu membalas jasa2 cikgu2 sume..

0 comments

Post a Comment