blog utk perempuan??betol ke?

Monday, April 5, 2010 at 4:21 AM
lately ramai dah member2 aku dah taw aku ade blog..tp terkejut gak aku feedback yg aku dpt agak mengeciwakan..

contoh2 ayat xbley blah:

1)weh cik abg blog tu utk bdk pompuan je..yg ko ade blog gak nape?ko pompuan ke?

2)ade gak ckp "xmacho r ade blog"

3)dah xde menda nak men lg ke??

4)ade gak yg xckp ape2 tp wt muke karipap ngn aku..

ermm touching gak aku  org ckp cmtu..tp pedulik ape aku..jgn hrp aku nk amek port ape yg korang ckp tuh..aku xkan berhenti berblogging..ehhh loser r aku kalo aku stop berblog sbb dgr ayat2 yg dek xmsk akal..
tp aku rase cm xeducated je ckp blog utk pompuan?cmon r blog bdk laki n bdk pompuan agak totally different..aku wt blog ni bkn ape..ye la dgn care ni je r aku nk vent out my anger..share sumthing dgn bloggers2 len...dan mcm2 lg r..so blog bkn utk pompuan je okies..laki pompuan..pondan ke,atok nenek,kunsa sume bebas utk berblog..ada paham??

0 comments

Post a Comment