balik kampong...parit!

Sunday, February 14, 2010 at 7:50 PM
smlm mak cik aku ade wt kenduri tahlil utk anak die yg dh meninggl..huhu dh lme rsenye xblik kampong..actualy both opah n atok aku dh xde..dh meninggl..so tu yg kmi jrg sgt blik dh..tp smlm agak hepi r dpt blik kampong jap..tenang je..then aku ske tgk komuniti masyarakat kampong..tolong each other..mmg ramah gle..bkn r mcm org bandar..dh le ade certain2 org bandar ble blik kampong poyo abes..bajet org bandar bgs sgt ke?aiseyhh jgn ingt org kampong cm org asli..xde beza je org kampong ngn org bandar..sme jek..
then ronda2 kampong jap then aku tgk blik umh peninggalan moyang aku..aiseyhhh dh 20 taun umah ni ditinngalkan..dibiar cmtuh je..tp syg..aku xsempat g umh ni n xpnh jmpe pn moyang aku..xsempat..


ni r umh moyang aku huhu..

agk seram gak tgk umh ni kalo mlm2..pastu aku ade perasan yg langsir umh ni ade lg..terbiar cmtu je..agak2 kalo r aku pgg langsir tuh msti dh reput dh hehe..

0 comments

Post a Comment