coffee bean d' jj..rempit v3?ohhh darn it......

Sunday, March 14, 2010 at 9:13 PM
wow ice blended "black forest" coffee bean harga rm18..what the heck!!!..
satu penyesalan & pembaziran beli diz flavour..xsdp lngsung..kepala aku jd biol minum flavour ni..xbley blah..rm18 melayang bodo2 je huhu..
moral of d story..jgn mek flavour yg name pelik2 cuz rase pun pelik gak huhu..

v
v
v
v
v

rempit v3

honestly aku ckp aku xteringin langsung nk tgk cter ni..aku mmg xske langsung cter rempit bodo2 ni..tp dssbkan desakan oleh member2 n pastu ade member blanje tiket so aku pon lyn je r..nk teman member aku tgk cter ni..

komen aku kt movie ni:
  • rempit v3 ni paling sampah dlm sume movie rempit2 yg len
  • jln cter xbleh blah.so simple.ending yg ntah hape2...
  • race pun xbyk sgt
  • pelakon mcm kayu..lisa blakon mcm kayu..terok gile.
so nasehat aku spe2 yg xtgk lg movie ni better korang dok umh..tolong mak korang msk..tolong sapu sampah kt halaman rumah korang dari korang tgk citer sampah ni..tp syukur alhamdullilah member aku blanje tiket wyg ni..jimat duet aku..thax zhafir..peace!!

0 comments

Post a Comment